14 kwietnia 2016; Czwartek.
Ranek; 19 stopni.
Po okropnej nocy, poranek zapowiada się pięknie. Słońce, z rzadka przysłaniane przez puszyste chmury, zwiastują piękny dzień i widoczność tęczy.
| Wyklęty admin Moon admin Near admin |
Sesja!
Polowanie na czarownicę!
Cała wyspa!
Trwa!
Magia wody
Każdy ma taki świat, jaki widzą jego oczy. :: Zbiór praw i obowiązków :: Zbiór ksiąg wyklętych :: Ingrediencje
Strona 1 z 1
Magia wody
MAGIA WODY:
Forma Magii wykorzystująca element wody, który znajduje się pod dowództwem użytkownika. Pozwala mu on na kontrolowanie tego żywiołu tak, jak chce tego użytkownik, wykorzystując ten element do różnych celów. W zależności od zastosowania, można manipulować właściwościami fizycznymi wody na korzyść użytkownika. Może stworzyć wielką masę wody, która posiada niezwykłą siłę, dzięki czemu użytkownik ma możliwość kontrolowanie jej, by uszkodzić zmieść swoich wrogów na dalekie odległości. Podobny efekt można uzyskać za pomocą zwiększenia ciśnienia wody, co powoduje zmniejszenie jej wielkości i skupienie ataku na mniejszym obszarze. Zwiększone ciśnienie wody ma także inne skutki. Skupiając ciśnienie wody w zewnętrznej stronie wodnego tworu, użytkownik uzyskuje skuteczną broń do cięcia, która działa jak prawdziwe ostrze. Wiry Wodne generowane na ziemi przez Magię, łącząc siłę i tworząc obrotową moc, mogą z łatwością skruszyć litą skałę na kawałki. Użytkownik ma również możliwość podstawienia wodnej kopuły wokół wrogów, aby pokonać ich za pomocą pozbawienia ich powietrza.
Magowie specjalizujący się w tej Magii mogą osiągnąć dodatkowy, niezwykle wszechstronny efekt użycia wody: mogą zamieniać swoje ciało w wodę do woli. Taka umiejętność pozwala im być dosłownie odpornym zarówno na ataki fizyczne, jak i magiczne. Przechodzą przez nich bez pozostawienia żadnych szkód. Poza tym, zamiana ciała użytkownika w wodę może być stosowane jaki podstawowe źródło różnych zaklęć Magii Wody. Mimo, że użytkownik nie może zmieniać właściwości, jest w stanie sprawić, by temperatura cieczy gwałtownie wzrosła do wrzącej, co nie powoduje żadnych dodatkowych skutków dla użytkownika. Istnieje natomiast negatywny wpływ zamiany ciała w wodę. Magowie z takim ciałem wciąż są podatni na zamarzanie, co może ich unieruchomić na miejscu i wyrządzić im szkody.
Prawdopodobnie w wyniku zamieniania swojego ciała w płyn, najbardziej doświadczeni użytkownicy Magii Wody mogą pozornie oddychać pod wodą oraz wprowadzić duży bąbel napełniony powietrzem, który powoduje ten sam efekt u ich sojuszników.
Wodne ciało:
To zaklęcie pozwala użytkownikowi zamianę własne fizycznego ciała na wodę, czyniąc każdy atak fizyczny bezużyteczne.
Wodna kopuła:
Użytkownik tworzy wokół siebie kopułę, a także koło sojuszników. Może ona służyć jako kamuflaż lub środek transportu po oceanie.
Wodne więzienie:
Użytkownik tworzy dużą kulę z wody, którą może wykorzystać do ataku lub zamknąć swojego przeciwnika. Ze względu na to, że zaklęcie jest wykonane z wody, może zostać przełamane.
Wodne cięcie:
Z ciała użytkownika wylatują wodne ostrza i lecą w stronę przeciwnika. Pod odpowiednim ciśnieniem są w stanie przeciąć litą skałę.
Wodna mgławica:
Dwie gigantyczne fale z niewiarygodną siłą wyrzucają przeciwnika w powietrze.
Sierra:
Możliwość zmiany swojego ciała w wodny ukrop, co może boleśnie poparzyć.
Wodna siła:
Użytkownik wysuwa swoją lewą rękę naprzód i zaczyna kontrolować wodę. Kieruje ją w stronę swojego przeciwnika, która otacza i odrzuca z ogromną siłą i prędkością.
Eksplozja zła:
Użytkownik za pomocą mocy magicznej unosi wodę i rzuca nią w przeciwnika z ogromną siłą.
Wodna fala:
Użytkownik zbiera wodę w wazie, po czym wylewa ją ze zwiększoną siłą, tworząc gigantyczne fale. Jest to na tyle potężne zaklęcie, by mogło wyrzucić statek o kilka kilometrów.
Forma Magii wykorzystująca element wody, który znajduje się pod dowództwem użytkownika. Pozwala mu on na kontrolowanie tego żywiołu tak, jak chce tego użytkownik, wykorzystując ten element do różnych celów. W zależności od zastosowania, można manipulować właściwościami fizycznymi wody na korzyść użytkownika. Może stworzyć wielką masę wody, która posiada niezwykłą siłę, dzięki czemu użytkownik ma możliwość kontrolowanie jej, by uszkodzić zmieść swoich wrogów na dalekie odległości. Podobny efekt można uzyskać za pomocą zwiększenia ciśnienia wody, co powoduje zmniejszenie jej wielkości i skupienie ataku na mniejszym obszarze. Zwiększone ciśnienie wody ma także inne skutki. Skupiając ciśnienie wody w zewnętrznej stronie wodnego tworu, użytkownik uzyskuje skuteczną broń do cięcia, która działa jak prawdziwe ostrze. Wiry Wodne generowane na ziemi przez Magię, łącząc siłę i tworząc obrotową moc, mogą z łatwością skruszyć litą skałę na kawałki. Użytkownik ma również możliwość podstawienia wodnej kopuły wokół wrogów, aby pokonać ich za pomocą pozbawienia ich powietrza.
Magowie specjalizujący się w tej Magii mogą osiągnąć dodatkowy, niezwykle wszechstronny efekt użycia wody: mogą zamieniać swoje ciało w wodę do woli. Taka umiejętność pozwala im być dosłownie odpornym zarówno na ataki fizyczne, jak i magiczne. Przechodzą przez nich bez pozostawienia żadnych szkód. Poza tym, zamiana ciała użytkownika w wodę może być stosowane jaki podstawowe źródło różnych zaklęć Magii Wody. Mimo, że użytkownik nie może zmieniać właściwości, jest w stanie sprawić, by temperatura cieczy gwałtownie wzrosła do wrzącej, co nie powoduje żadnych dodatkowych skutków dla użytkownika. Istnieje natomiast negatywny wpływ zamiany ciała w wodę. Magowie z takim ciałem wciąż są podatni na zamarzanie, co może ich unieruchomić na miejscu i wyrządzić im szkody.
Prawdopodobnie w wyniku zamieniania swojego ciała w płyn, najbardziej doświadczeni użytkownicy Magii Wody mogą pozornie oddychać pod wodą oraz wprowadzić duży bąbel napełniony powietrzem, który powoduje ten sam efekt u ich sojuszników.
Wodne ciało:
To zaklęcie pozwala użytkownikowi zamianę własne fizycznego ciała na wodę, czyniąc każdy atak fizyczny bezużyteczne.
Wodna kopuła:
Użytkownik tworzy wokół siebie kopułę, a także koło sojuszników. Może ona służyć jako kamuflaż lub środek transportu po oceanie.
Wodne więzienie:
Użytkownik tworzy dużą kulę z wody, którą może wykorzystać do ataku lub zamknąć swojego przeciwnika. Ze względu na to, że zaklęcie jest wykonane z wody, może zostać przełamane.
Wodne cięcie:
Z ciała użytkownika wylatują wodne ostrza i lecą w stronę przeciwnika. Pod odpowiednim ciśnieniem są w stanie przeciąć litą skałę.
Wodna mgławica:
Dwie gigantyczne fale z niewiarygodną siłą wyrzucają przeciwnika w powietrze.
Sierra:
Możliwość zmiany swojego ciała w wodny ukrop, co może boleśnie poparzyć.
Wodna siła:
Użytkownik wysuwa swoją lewą rękę naprzód i zaczyna kontrolować wodę. Kieruje ją w stronę swojego przeciwnika, która otacza i odrzuca z ogromną siłą i prędkością.
Eksplozja zła:
Użytkownik za pomocą mocy magicznej unosi wodę i rzuca nią w przeciwnika z ogromną siłą.
Wodna fala:
Użytkownik zbiera wodę w wazie, po czym wylewa ją ze zwiększoną siłą, tworząc gigantyczne fale. Jest to na tyle potężne zaklęcie, by mogło wyrzucić statek o kilka kilometrów.
Każdy ma taki świat, jaki widzą jego oczy. :: Zbiór praw i obowiązków :: Zbiór ksiąg wyklętych :: Ingrediencje
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|