AKTUALNA DATA I POGODA

Wampiry HLDDgub


14 kwietnia 2016; Czwartek.
Ranek; 19 stopni.
Po okropnej nocy, poranek zapowiada się pięknie. Słońce, z rzadka przysłaniane przez puszyste chmury, zwiastują piękny dzień i widoczność tęczy.



regulamin
przewodnik
bestariusz
spis postaci
postaciowo
faq
poszukiwania
księga meldunkowa

W zamierzchłych czasach, ziemię zamieszkiwała garstka ludzi, którzy wraz z rozwojem cywilizacji powiększali swoje grono. Zesłano im aniołów, aby ich wspierali, by pomagali ludzkości w codziennym życiu i aby mieli komu ufać i na kim się wzorować. Tak minęły stulecia, żyjąc w zgodzie, bez wojen i chorób... do czasu, kiedy, w ów spokojne życie wkradli się pierwsi upadli aniołowie. Nie podobało się im, że ludzkości narzucane są prawa niebiańskie. Wyszli z założenia, że skoro człowiek posiadł wolną wolę i sam może o sobie decydować, więc powinien to wykorzystywać. Przybierając ludzką postać zeszli na ziemię i pokazali ludziom magię, dobrobyt, oraz to jak wykorzystywać wolną wolę. Zaczęła się walka o ludzkie dusze między aniołami a upadłymi aniołami. Każdy chciał i chce po dziś dzień przeciągnąć człowieka na swoją stronę. Podobnie jak anioły, tak i ludzkość się podzieliła. Gniew i zazdrość zawładnęła ich umysłami. Poznali uczucie zachłanności, wielkości, zazdrości i gniewu. Jedni zaczęli używać magii, inni z zazdrości zabijać i z czasem przestali liczyć się ze zdaniem Aniołów i wartościami, które przez wieki im wpajali. Ziemię ogarnął chaos. W wyniku uprawiania magii powstały nowe gatunki. Krwiożercze bestie, narodziły się dzieci księżyca, jak i powstały coraz to inne mutacje, które zaczęły zagrażać człowiekowi i siać wśród ludności lęk i przerażenie. Czarna magia zawładnęła ludzkością. Zsyłane zostawały choroby, nieszczęścia, zaczęły się wojny między klanami, a aniołowie bezskutecznie próbowali niszczyć zalążki zła. Z czasem i oni zaczęli wieść życie bardziej rozwiązłe niż do tej pory, co zaczęło się nie podobać na "Olimpie". Na ziemi pojawiali się potomkowie aniołów, alfary. Delikatne, kruche i aromatyczne, dobre i ufne, których krew była i jest po dziś dzień najpotężniejszym składnikiem magii i jedynym, który może uleczyć każdego. Szybko stały się one obiektem prześladowań i polowań, co jedynie pogłębiało złe stosunki pomiędzy ludzkością i aniołami, którzy żądni zemsty za niedolę swych dzieci zaczęli mordować i pałać nienawiścią do ludzkiej rasy. Alfary stały się rasą niezwykle rzadką. Legendy głoszą, że bardzo dawno temu zebrały się wszystkie razem i założyły swoją własną osadę, jednak czasy ich świetności nie trwały zbyt długo, gdyż polowania i porwania, mocno przerzedziły ich szeregi. Obecnie to najrzadszy i nadal najcenniejszy gatunek świata.Kiedy najwyższe anioły uznały, że ,ludzkość wymknęła się im spod kontroli, nadszedł dzień kiedy wezwano wszystkich aniołów na powrót do swego domu. Zakazano im kontaktów z ludźmi i swymi dziećmi, a pomoc ograniczono jedynie do kontaktów duchowych. Ludzkość skazano tym samym na zagładę. Wielu się to nie podobało, jak i wielu z tego powodu straciło swoje skrzydła. Ale tylko jeden, niejaki Furiel, zawsze posłuszny i budzący zaufanie, wbrew samemu sobie sprzeciwił się zakazom i postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Potajemnie schodził na ziemię. Kochał ludzkość, więc by nie dopuścić do jej zagłady, zaczął mordować tych którzy parali się magią i niszczył obce gatunki, by nie zagrażały ludzkości. Wprowadzał potajemnie własne reguły, a ludzkość mu ufała i przyjmowała je, przez co po setkach lat okazało się, że potrafią odróżnić dobro od zła, ku zaskoczeniu niebiosom. Niestety, na cześć Furiela zaczęły powstawać pomniki, a ludzkość zaczęła go czcić, przez co wszystkie jego tajemnice wyszły na jaw. "Olimp" postanowił go ukarać, lecz nie zesłał go do piekieł, gdyż dzięki jego poczynaniom człowiek zmienił się na lepsze. Za niesubordynację i kłamstwa jakich dopuścił się Furiel, postanowiono ocalić ludzkość, którą tak bardzo umiłował, za cenę jego wolności. Stworzono całkiem odrębny świat, w którym go umieszczono. Miał nim władać i pilnować w nim porządku, jednak to nie ludźmi miał rządzić, lecz wszystkimi gatunkami, które do tej pory mordował i niszczył. W ów świecie stworzono mu zamek a w nim podziemne wrota, które zsyłają mu po wsze czasy wszelkie gatunki inne niż ludzkie i zagrażające człowiekowi. Tak oto Furiel stał się wyklętym aniołem, który włada Ziemią Wyklętych, wyklętymi i potępionymi gatunkami, stworzonymi przez magię i po dziś dzień, choć nieco zgorzkniały i zawiedziony swoją karą, stara się być prawy i w silnym uścisku trzymać tych, którzy zagrozili ludzkości. Słynie ze sprawiedliwości, uczciwości, szacunku i praworządności, jednak słynie też ze swej nieustępliwości, mocnej ręki, stanowczości i bezwzględności jeśli zachodzi taka potrzeba. Wiedz, że wymaga dużo od siebie, a tym samym dużo od swoich podwładnych. Nie mniej jednak za jego rządów również utworzyły się klany, wśród których ma tak zwolenników jak i przeciwników. Trafiając tu musisz wiedzieć, że ten świat rządzi się własnymi prawami, własną etyką i własnymi rządami. Jeśli tu trafisz, twoje dotychczasowa życie ulegnie całkowitej zmianie. Tutaj możesz być sobą, lecz musisz żyć zgodnie z prawem ustanowionym przez Furiela. Tutaj nie ma chorób, światem nie rządzi pieniądz, a czas zatrzymuje się w miejscu. Jedynie drobne skandale, plotki i ploteczki, potyczki oraz spiski dodają temu miejscu smaczek. To zamknięty świat, w którym żyją wybrani.Czy jesteś gotów na rozpoczęcie swojego życia od nowa?Jest jeszcze jedna rzecz, o której musisz wiedzieć. Do pomocy Furielowi przydzielono też upadłego anioła. Od czasu do czasu przechodzi przez Czarcie Wrota ze swoich podziemi i wspiera swojego brata pomocną dłonią. Lucyfer bo tak się nazywa, słynie ze swojej bezduszności, stanowczości i luźnego trybu życia.
Fabuła

Wyklęty
admin

Moon
admin

Near
admin



Sesja!





Polowanie na czarownicę!

Cała wyspa!

Trwa!


Czarownica z piekła rodem. Czy to trzeba rozumieć dosłownie? Czy może to tylko powiedzenie, by straszyć małe dzieci? Tak naprawdę, jest to dość bliskie prawdy, gdy mówimy o starej znajomej wyklętego. Żądnej krwi wiedźmie, która nie zawacha się sięnąć po najgorsze bronie, by dopiąć swojego celu. A tym celem jest śmierć wyklętego i jego potomków. A to z kolei zwiastuje katastrofę. Dlatego nie możecie do tego dopuścić! Sprwadźcie, czy zdołacie pokrzyżować szyki i mordercze zapędy jednej z najpotężniejszych wiedźm, jakie znał Świat Wyklęych!

Wampiry

Go down

Wampiry Empty Wampiry

Pisanie by Wyklęty Pon Kwi 11, 2016 10:02 pm

Wampiry 9PYKZTf
WAMPIR
(rasa magiczna)

HISTORIA RASY:
Historia wampira jest połączeniem różnych wierzeń i przesądów nagromadzonych przez wiele wieków. Legenda głosi, że wampir powstał z lęków ludzi przed zmarłymi i przed tym co ich również może czekać po śmierci. Można by śmiało rzec, że jest w tym sporo prawdy. Pierwsze wampiry pojawiły się na przełomie dziesiątego wieku, a zrodzone zostały z magii potężnej, zdesperowanej wiedźmy, która postanowiła ratować swoje dzieci przed śmiercią. Wampiry pierwotne, gdyż tak brzmi ich pełna nazwa, to istoty od których pochodzą inni krwiopijcy. Pierwotni są jednak z goła mocniejsi od pobratymców, zrodzonych z ich krwi. Późniejsi wąpierze to istoty coraz słabsze od swych stwórców, jednak wciąż dość niebezpieczne.

WYGLĄD RASY:
Pierwotni, jak również zwykłe wampiry, wyglądają jak normalni ludzie. Cechują się jednak wręcz idealną percepcją zmysłów. Ostrość widzenia i słyszenia, smak, zapach, nawet dotyk czują nieco intensywniej niż inni przedstawiciele tej rasy. Kiedy wampir zamierza się pożywić, z jego ust wysuwają się długie kły, pod oczami pojawiają się czarne żyły, a białka stają się czerwone.
Żywią się głównie ludzką krwią (mogą także zwierzęcą lecz są po nich słabsi), nie znaczy to jednak, że gardzą ludzkim jedzeniem. Potrafią hipnotyzować, choć młodsze kopie pierwotnych mogą dokonać tej sztuki jedynie na rasach niemagicznych. Doświadczony wampir, ze sporym stażem wiekowym, potrafi rozpoznać kłamstwo na kilometr, więc lepiej nie bajdurzyć przy takim osobniku. Ich rany goją się w zastraszającym tempie i już po chwili nie ma po nich śladu, gdyż ich krew ma właściwości lecznicze. Wrogiem numer jeden pierwotnych jest jedynie kołek z białego dębu, gdyż tylko on może ich zabić, a wrogiem numer jeden zwykłych wąpierzy jest każdy kołek drewniany oraz ugryzienie wilkołaka na które nie są odporni. Werbena i słońce działa na wszystkich tak samo lecz mieszańce z genem wampirzym nie potrzebują pierścienia by uchronić się przed palącymi promieniami. Aby wejść do cudzego domu, którego właścicielem nie jest inny wampir lub demon (czyli zesłaniec i inni z jego linii), absolutnie każdy krwiopijca musi zostać zaproszony przez właściciela mieszkania. Wyjątkiem są miejsca publiczne. Młode osobniki są kompletnie nieodporne na magię, jednak im wampir starszy tym odporniejszy na coraz większą liczbę zaklęć.

CHARAKTER RASY:
Charakter każdego krwiopijcy to rzecz indywidualna, gdyż zależy od tego jaki był przed przemianą. Stety lub niestety, wszystkie pozytywne i negatywne cechy charakteru wzmacniają się wraz ze zmysłami, co może skutkować idealnie wyważonym dżentelmenem, kompletnym szaleńcem lub inną wybuchową mieszanką. Z racji, że są nieśmiertelne bywają na ogół dosyć odważne i porywcze, rzadko zdarzają się osobniki o bardzo łagodnym usposobieniu. Często wilkołaki to ich wrogowie numer jeden jednak nie jest to regułą.

MOCNE I SŁABE STRONY RASY:
1.MOCNE STRONY:
PIERWOTNI:
* Idealna percepcja zmysłów,
* Odporność na wilkołaczy jad,
* Hipnoza (potrafią zahipnotyzować każdego),
* Wysoka odporność na magię,
* Zwykły kołek z drewna nie może ich zabić
WSZYSTKIE WAMPIRY:
* Nieśmiertelność,
* Inteligencja,
* Hipnoza (tylko rasy niemagiczne),
* Wyostrzone zmysły,
* Rozpoznawanie kłamstwa (tylko stare osobniki),
* Średnia odporność na magię (im starszy wampir tym lepiej)
* Szybkość, zwinność, siła,
* Błyskawiczne gojenie ran
2.SŁABE STRONY:
PIERWOTNI:
* Magiczne sztylety, stworzone przez ich matkę, które mogą je uśpić
* Kołek z białego dębu może ich nieodwracalnie zabić,
* Ugryzienie wilkołaka powoduje gorączkę i halucynacje, może to trwać nawet dobę.
WSZYSTKIE WAMPIRY:
* Werbena, która pali skórę i obezwładnia,
* Potrzebują zaproszenia by wejść do cudzego domu (wyjątki to inny wampir, zesłaniec oraz jego potomkowie),
* Bez pierścienia, mogą spalić się na słońcu,
* Są narażone na hipnozę ze strony pierwotnych wampirów,
* Mogą wpadać w niepohamowaną rządzę picia krwi, jeśli zbyt długo unikają pożywiania się,
* Słodki zapach wydzielany przez elfy, potęguje chęć pożywienia się na nich (tylko młode osobniki),
* Każdego rodzaju kołek w sercu ich zabija (tylko zwykłe wampiry),
* Ugryzienie wilkołaka zabija w ciągu doby (tylko zwykłe wampiry),
* Wyostrzone (negatywne) emocje

WSKAZÓWKI DLA GRACZY:
Wampiry to na ogół istoty porywcze, potrafią również działać pod wpływem impulsu. Nie ma jednak określonych wskazówek jak odgrywać krwiopijców, gdyż każdy z nich ma swój własny, niepowtarzalny charakter, który każdy z nas prowadzi jak uważa za słuszne.

Wampiry 1hWfTKG
Wyklęty
Wyklęty
Admin

Liczba postów : 1020
Join date : 25/03/2016

https://swiatwykletychrpg.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach