14 kwietnia 2016; Czwartek.
Ranek; 19 stopni.
Po okropnej nocy, poranek zapowiada się pięknie. Słońce, z rzadka przysłaniane przez puszyste chmury, zwiastują piękny dzień i widoczność tęczy.
| Wyklęty admin Moon admin Near admin |
Sesja!
Polowanie na czarownicę!
Cała wyspa!
Trwa!
REGULAMIN
Strona 1 z 1
REGULAMIN
§1: Zasady ogólne.
1.1: Logowanie na forum i korzystanie z forum jest darmowe i jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Nieznajomość zasad nie zwalnia z ich przestrzegania.
1.2: Użytkownik korzysta z forum na własną odpowiedzialność i ponosi odpowiedzialność za pisane przez siebie posty.
1.3: Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane w postach, przy czym informuje jednocześnie, że forum przeznaczone jest dla osób pełnoletnich.
1.4: Publikowane treści stają się własnością założycieli forum, a gracz zrzeka się do nich praw autorskich. Kopiowanie treści zamieszczonych na forum jest zabronione.
1.5: Najciekawsze i najśmieszniejsze fragmenty z fabuły gry zostaną wyróżnione, a administracja opublikuje je w dziale PEREŁKI Z RPG.
1.6: Multikonta są zabronione i będą usuwane.
1.7: Obrażanie innych osób, prowokowanie kłótni, rasizm oraz agresja słowna jest zabroniona.
1.8: W przypadku wątpliwości oraz pytań odnośnie funkcjonowania forum, regulaminu lub w przypadku innych pytań, użytkownik powinien skontaktować się z administratorem.
1.9: Wszelkie sporne sprawy odnośnie regulaminu, ostrzeżeń jak również łamania regulaminu użytkownik powinien zgłaszać administratorom.
1.10: Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu, a użytkownik ma obowiązek zapoznać się z naniesionymi poprawkami.
1.11: Administracja zobowiązuje się do informowania użytkowników o wszystkich wprowadzonych zmianach.
1.12: W kwestiach spornych ostateczny głos ma administracja.
§2: Profil.
2.1: Profil użytkownika nie może zawierać treści pornograficznych, rasistowskich oraz wulgarnych i obraźliwych.
2.2: Zdjęcie profilowe nie może przekraczać 200x320px.
2.3: Avatar użytkownika nie może być animacją i powinien pasować do klimatu utrzymywanego na forum. Za ocenę avatara odpowiada administracja.
2.4: Podpis użytkownika może zawierać gif. Za ocenę podpisu, odpowiada administracja. W przypadku jakichkolwiek uwag, administracja forum może poprosić o jego zmianę. W przypadku niedostosowania się do prośby, użytkownikowi zostanie wyłączona możliwość posiadania podpisu.
2.5: Podpis nie może reklamować oraz zawierać odnośników do innych forów.
§3: Ostrzeżenia i banicja.
3.1: Ostrzeżenie otrzymuje użytkownik łamiący regulamin.
3.2: Trzy ostrzeżenia karane będą „banicją”
3.3: W szczególnych przypadkach, administrator może zbanować użytkownika bez wcześniejszego ostrzeżenia i podania przyczyny.
3.4: Każde multikonto będzie usuwane i banowane, a autor konta karany ostrzeżeniem.
§4: Warunki uczestniczenia w grze.
4.1: Prawo do prowadzenia rozgrywki na fabule uzyskuje użytkownik, który stworzył KP (kartę postaci) zaakceptowaną przez administrację.
4.2: Wszystkie swoje postaci Gracz prowadzi przy użyciu jednego swojego konta.
4.3: Dopuszczalna liczba postaci wynosi 35 z czego należy pamiętać, że na początku mamy 20 postaci niepremiowanych. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości postów możemy zakładać postacie premiowane w ilości 10. Po tym czasie po uzgodnieniu z administracją można postacie niepremiowane uśmiercić a w ich miejsce można wstawić postać premiowaną. Każdy gracz, który chce założyć postać ponad limitową musi niestety uśmiercić jedną ze swoich postaci na fabule.
4.4: Każda postać zaczyna grę w HADESIE przechodząc przez MIEJSCE SELEKCJI. Administracja forum informuje jednocześnie, że przejście przez HADES jest miejscem dla graczy o silnych nerwach i bujnej wyobraźni. Dostęp do HADESU gracz uzyskuje w momencie uzyskania zgody do gry na fabule.
4.5: Gracz może kierować wszystkimi swoimi postaciami z uwzględnieniem aktualnej daty i pogody. Jedna postać nie może znajdować się w dwóch lub więcej miejscach na raz.
4.6: Podczas rozgrywki gracz nie utożsamia się z prowadzoną przez siebie postacią (obraza postaci nie oznacza obrazy gracza).
4.7: Rozpoczynając rozgrywkę użytkownik deklaruje zapoznanie się i akceptacją regulaminu oraz zobowiązuje do jego przestrzegania.
4.8: Dopuszcza się kierowanie stworzeniami NPC, występującymi w opisie świata, czyli przykładowo nieśmiałki, druzgotki, gryfy itp.
4.9: Zabrania się wchodzenia postacią do rozpoczętego już przez kogoś innego tematu. Aby móc dołączyć do rozgrywki, należy uzyskać zgodę graczy prowadzących daną rozgrywkę. Wyjątek stanowią postaci prowadzone przez MG.
4.10: Zabrania się blokowania tematów przez postać gracza. W takim przypadku MG na prośbę gracza, który ma przyblokowaną postać może zakończyć temat wedle własnego uznania.
4.11: W grze decydujący głos ma MG, a gracz ma obowiązek zaakceptować i zastosować się do jego decyzji.
4.12: Gracz biorąc udział w sesji ma świadomość, że jego postać może zginąć.
4.13: Gracz ma obowiązek stosować się do fabuły oraz zasad świata przedstawionego w opisie gry.
§5: Tematy i posty.
5.1: Każdego gracza obejmuje okres ochronny (2 tygodnie), w którym gracz poznaje forum i świat, do którego wkroczył. Jeśli gracz dobrze rokuje, administracja forum będzie dokładać wszelkich starań by postać gracza zbytnio się nie nudziła.
5.2: Posty muszą być pisane zgodnie z ogólnymi zasadami gramatyki i ortografii.
5.3: Posty powinny być w miarę obszerne, zawierać opisy miejsc w których postać się znajduje, jej odczucia i przemyślenia. Tekst nie może być jałowy i pozbawiony emocji.
5.4: Dialogi zawsze zaczynamy od myślnika ( - ) Dialog nie może być jałowy, powinien być rozbudowany i zawierać przemyślenia, zapisy gestów, mimiki itp.
5.5: W rozgrywkach dopuszczalna jest przemoc, tortury, gwałty, wulgaryzmy a także opisy scen erotycznych. Uśmiercenie postaci dopuszczalne jest jedynie za zgodą lub prośbą danego użytkownika. Wyjątek stanowią SESJE.
5.6: Śmierć postaci należy zgłosić administracji.
5.6: Podczas gry na fabule nie bawimy się w „jasnowidzów”, czyli zabronione jest sugerowanie drugiej postaci działań lub opisywanie na własną korzyść za daną postać dalszych wydarzeń.
5.7: Jeżeli gracz długo nie odpisuje na fabule blokując temat, Mistrz Gry może zakończyć temat wedle własnego uznania.
5.8: Każdy blokowany w temacie gracz chcący go zakończyć musi kontaktować się z administracją z prośbą o zakończenie tematu.
5.9: Dopuszczalna ilość postaci zwykłych wynosi 20 zaś premiowanych 10. Rozważnie dokonujcie wyboru! Postać premiowaną można uzyskać za aktywność na forum (określona ilość postów przypisana danej rasie) nagrodę w evencie lub po prostu, jeśli MG ma dobry dzień i „kaprys”.
5.10: W czasie rozgrywki, zabrania się używania w poście emotikonek, pisania FaLą i używania kolorowej czcionki - z wyjątkiem zapisywania rozmowy telepatycznej.
§6: Ciąże.
1.6: Każdy miesiąc ciąży odpowiada 3 forumowym dniom. Trwa więc około fabularnego miesiąca.
2.6: Ciąże Alfarów z obcymi gatunkami przebiegają ciężko i z komplikacjami, co należy uwzględnić w fabule.
3.6: Co do decyzji o ciąży decyduje para graczy, należy jednak zawiadomić o tym fakcie administrację.
3.6a: O ciąży z gwałtu może zadecydować sam gracz lub MG, zawiadamiając daną osobę w PM.
Pamiętajcie, że nie jesteśmy w stanie zawrzeć i przewidzieć w regulaminie wszystkich sytuacji, więc jeśli macie jakiekolwiek uwagi, pytania czy niejasności skontaktuj się z administracją. NIE GRYZIEMY!
1.1: Logowanie na forum i korzystanie z forum jest darmowe i jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Nieznajomość zasad nie zwalnia z ich przestrzegania.
1.2: Użytkownik korzysta z forum na własną odpowiedzialność i ponosi odpowiedzialność za pisane przez siebie posty.
1.3: Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane w postach, przy czym informuje jednocześnie, że forum przeznaczone jest dla osób pełnoletnich.
1.4: Publikowane treści stają się własnością założycieli forum, a gracz zrzeka się do nich praw autorskich. Kopiowanie treści zamieszczonych na forum jest zabronione.
1.5: Najciekawsze i najśmieszniejsze fragmenty z fabuły gry zostaną wyróżnione, a administracja opublikuje je w dziale PEREŁKI Z RPG.
1.6: Multikonta są zabronione i będą usuwane.
1.7: Obrażanie innych osób, prowokowanie kłótni, rasizm oraz agresja słowna jest zabroniona.
1.8: W przypadku wątpliwości oraz pytań odnośnie funkcjonowania forum, regulaminu lub w przypadku innych pytań, użytkownik powinien skontaktować się z administratorem.
1.9: Wszelkie sporne sprawy odnośnie regulaminu, ostrzeżeń jak również łamania regulaminu użytkownik powinien zgłaszać administratorom.
1.10: Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu, a użytkownik ma obowiązek zapoznać się z naniesionymi poprawkami.
1.11: Administracja zobowiązuje się do informowania użytkowników o wszystkich wprowadzonych zmianach.
1.12: W kwestiach spornych ostateczny głos ma administracja.
§2: Profil.
2.1: Profil użytkownika nie może zawierać treści pornograficznych, rasistowskich oraz wulgarnych i obraźliwych.
2.2: Zdjęcie profilowe nie może przekraczać 200x320px.
2.3: Avatar użytkownika nie może być animacją i powinien pasować do klimatu utrzymywanego na forum. Za ocenę avatara odpowiada administracja.
2.4: Podpis użytkownika może zawierać gif. Za ocenę podpisu, odpowiada administracja. W przypadku jakichkolwiek uwag, administracja forum może poprosić o jego zmianę. W przypadku niedostosowania się do prośby, użytkownikowi zostanie wyłączona możliwość posiadania podpisu.
2.5: Podpis nie może reklamować oraz zawierać odnośników do innych forów.
§3: Ostrzeżenia i banicja.
3.1: Ostrzeżenie otrzymuje użytkownik łamiący regulamin.
3.2: Trzy ostrzeżenia karane będą „banicją”
3.3: W szczególnych przypadkach, administrator może zbanować użytkownika bez wcześniejszego ostrzeżenia i podania przyczyny.
3.4: Każde multikonto będzie usuwane i banowane, a autor konta karany ostrzeżeniem.
§4: Warunki uczestniczenia w grze.
4.1: Prawo do prowadzenia rozgrywki na fabule uzyskuje użytkownik, który stworzył KP (kartę postaci) zaakceptowaną przez administrację.
4.2: Wszystkie swoje postaci Gracz prowadzi przy użyciu jednego swojego konta.
4.3: Dopuszczalna liczba postaci wynosi 35 z czego należy pamiętać, że na początku mamy 20 postaci niepremiowanych. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości postów możemy zakładać postacie premiowane w ilości 10. Po tym czasie po uzgodnieniu z administracją można postacie niepremiowane uśmiercić a w ich miejsce można wstawić postać premiowaną. Każdy gracz, który chce założyć postać ponad limitową musi niestety uśmiercić jedną ze swoich postaci na fabule.
4.4: Każda postać zaczyna grę w HADESIE przechodząc przez MIEJSCE SELEKCJI. Administracja forum informuje jednocześnie, że przejście przez HADES jest miejscem dla graczy o silnych nerwach i bujnej wyobraźni. Dostęp do HADESU gracz uzyskuje w momencie uzyskania zgody do gry na fabule.
4.5: Gracz może kierować wszystkimi swoimi postaciami z uwzględnieniem aktualnej daty i pogody. Jedna postać nie może znajdować się w dwóch lub więcej miejscach na raz.
4.6: Podczas rozgrywki gracz nie utożsamia się z prowadzoną przez siebie postacią (obraza postaci nie oznacza obrazy gracza).
4.7: Rozpoczynając rozgrywkę użytkownik deklaruje zapoznanie się i akceptacją regulaminu oraz zobowiązuje do jego przestrzegania.
4.8: Dopuszcza się kierowanie stworzeniami NPC, występującymi w opisie świata, czyli przykładowo nieśmiałki, druzgotki, gryfy itp.
4.9: Zabrania się wchodzenia postacią do rozpoczętego już przez kogoś innego tematu. Aby móc dołączyć do rozgrywki, należy uzyskać zgodę graczy prowadzących daną rozgrywkę. Wyjątek stanowią postaci prowadzone przez MG.
4.10: Zabrania się blokowania tematów przez postać gracza. W takim przypadku MG na prośbę gracza, który ma przyblokowaną postać może zakończyć temat wedle własnego uznania.
4.11: W grze decydujący głos ma MG, a gracz ma obowiązek zaakceptować i zastosować się do jego decyzji.
4.12: Gracz biorąc udział w sesji ma świadomość, że jego postać może zginąć.
4.13: Gracz ma obowiązek stosować się do fabuły oraz zasad świata przedstawionego w opisie gry.
§5: Tematy i posty.
5.1: Każdego gracza obejmuje okres ochronny (2 tygodnie), w którym gracz poznaje forum i świat, do którego wkroczył. Jeśli gracz dobrze rokuje, administracja forum będzie dokładać wszelkich starań by postać gracza zbytnio się nie nudziła.
5.2: Posty muszą być pisane zgodnie z ogólnymi zasadami gramatyki i ortografii.
5.3: Posty powinny być w miarę obszerne, zawierać opisy miejsc w których postać się znajduje, jej odczucia i przemyślenia. Tekst nie może być jałowy i pozbawiony emocji.
5.4: Dialogi zawsze zaczynamy od myślnika ( - ) Dialog nie może być jałowy, powinien być rozbudowany i zawierać przemyślenia, zapisy gestów, mimiki itp.
5.5: W rozgrywkach dopuszczalna jest przemoc, tortury, gwałty, wulgaryzmy a także opisy scen erotycznych. Uśmiercenie postaci dopuszczalne jest jedynie za zgodą lub prośbą danego użytkownika. Wyjątek stanowią SESJE.
5.6: Śmierć postaci należy zgłosić administracji.
5.6: Podczas gry na fabule nie bawimy się w „jasnowidzów”, czyli zabronione jest sugerowanie drugiej postaci działań lub opisywanie na własną korzyść za daną postać dalszych wydarzeń.
5.7: Jeżeli gracz długo nie odpisuje na fabule blokując temat, Mistrz Gry może zakończyć temat wedle własnego uznania.
5.8: Każdy blokowany w temacie gracz chcący go zakończyć musi kontaktować się z administracją z prośbą o zakończenie tematu.
5.9: Dopuszczalna ilość postaci zwykłych wynosi 20 zaś premiowanych 10. Rozważnie dokonujcie wyboru! Postać premiowaną można uzyskać za aktywność na forum (określona ilość postów przypisana danej rasie) nagrodę w evencie lub po prostu, jeśli MG ma dobry dzień i „kaprys”.
5.10: W czasie rozgrywki, zabrania się używania w poście emotikonek, pisania FaLą i używania kolorowej czcionki - z wyjątkiem zapisywania rozmowy telepatycznej.
§6: Ciąże.
1.6: Każdy miesiąc ciąży odpowiada 3 forumowym dniom. Trwa więc około fabularnego miesiąca.
2.6: Ciąże Alfarów z obcymi gatunkami przebiegają ciężko i z komplikacjami, co należy uwzględnić w fabule.
3.6: Co do decyzji o ciąży decyduje para graczy, należy jednak zawiadomić o tym fakcie administrację.
3.6a: O ciąży z gwałtu może zadecydować sam gracz lub MG, zawiadamiając daną osobę w PM.
Pamiętajcie, że nie jesteśmy w stanie zawrzeć i przewidzieć w regulaminie wszystkich sytuacji, więc jeśli macie jakiekolwiek uwagi, pytania czy niejasności skontaktuj się z administracją. NIE GRYZIEMY!
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|